Nejčastější dotazy
1. Jak objednat?
U každého produktu v našem katalogu je možné nalézt modré tlačítko – do košíku. Po kliknutí se Vám produkt skutečně uloží ve vašem košíku. Není to však oficiální objednávka. Až po vyplnění všech kontaktních údajů, fakturační a doručovací adresy a způsobu platby lze objednávku oficiálně odeslat.
Obchod poté zkontroluje Vaši žádost o doručení zboží a ve zpětné vazbě Vám potvrdí, jestli lze tak učinit či nikoliv. Z důvodu velké poptávky po solárních produktech je někdy obtížné hlídat sklad z minuty na minutu a tak se může stát, že určitá položka může být opravdu těsně před Vámi vyprodána. Nezoufejte, naše infolinka Vám ráda zjistí potřebné informace, případně Vás bude kontaktovat o dalším doskladnění.
2. Doprava a platba
Ke každé položce je přiřazen dopravce, který může zboží převzít a zaslat na vámi uvedenou adresu. Dopravci mají svá pravidla o rozměrech zásilek, které musí být dodržovány. To znamená, že nelze zaslat panel o rozměrech 120x80x16cm například do zásilkovny. Stejně tak 45kg baterii.
Pokud si vyberete zboží, které je tzv. nadměrné, bude také přímo v košíku vypočítána cena dopravy. Pokud se bude jednat o produkty a balíčky např. do 30kg a 100cm, stálým dopravcem bude pravděpodobně GLS za jednotnou cenu.
Výjimkou může být doprava zdarma nad určitou peněžní hodnotu, pokud bude splňovat určité váhové podmínky.
Platba je v tomto případě také variabilní. V košíku se vám nabídne samozřejmě platba online kartou, převodem nebo dobírkou. Pozor opět na produkty za velmi vysoké ceny a nadrozměrných velikostech. U každého produktu se nabízí druh platby, který je momentálně možný uskutečnit. Pokud si budete chtít objednat zboží v hodnotě 50 000,-Kč, nelze učinit jinak než platbou převodem nebo online kartou. V takových to případech dobírka nebude zobrazena jako možnost platby.
3. Nadrozměrné produkty
Paletovou přepravou TopTrans lze zasílat produkty mnohonásobně těžší i větší. Tato přeprava je třeba objednat, a proto se vždy se zákazníkem spojíme a domluvíme detaily zaslání produktů i jejich převzetí. O všem vždy informujeme emailem či telefonicky. Doprava je bezpečná a s produkty je zacházeno lépe. Cena je vždy individuálně vypočítána v košíku.
4. Solární systém na míru
Pokud poptáváte nový solární systém na míru, neváhejte nám sdělit podrobné informace do emailu, chatu či telefonicky. Tady lze nalézt také poptávkový formulář, který nám můžete vyplněný zaslat např. do emailu. Naši pracovníci Vám navrhnou produkty potřebné k sestavení vašeho systému nebo vám vyberou z katalogu již vyhovující solární systém.
5. Reklamace či rozbité zboží
Bohužel občas se skutečně stane nehoda a např. solární panel může kurýr přivézt poškozený či jinak znehodnocený. V tom případě prosím neváhejte a zašlete nám co nejrychleji fotografie produktu, nejlépe to lze vyřešit na místě s řidičem, který s vámi vyplní protokol a vše si také nafotí. Kontaktujte nás také telefonicky a celou situaci s vámi vyřešíme.