Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy


 1. Jak objednat?

U každého produktu v našem katalogu je možné nalézt modré tlačítko – do košíku. Po kliknutí se Vám produkt skutečně uloží ve vašem košíku. Není to však oficiální objednávka. Až po vyplnění všech kontaktních údajů, fakturační a doručovací adresy a způsobu platby lze objednávku oficiálně odeslat.

Obchod poté zkontroluje Vaši žádost o doručení zboží a ve zpětné vazbě Vám potvrdí, jestli lze tak učinit či nikoliv. Z důvodu velké poptávky po solárních produktech je někdy obtížné hlídat sklad z minuty na minutu a tak se může stát, že určitá položka může být opravdu těsně před Vámi vyprodána. Nezoufejte, naše infolinka Vám ráda zjistí potřebné informace, případně Vás bude kontaktovat o dalším doskladnění.


 2Doprava a platba

Ke každé položce je přiřazen dopravce, který může zboží převzít a zaslat na vámi uvedenou adresu. Dopravci mají svá pravidla o rozměrech zásilek, které musí být dodržovány. To znamená, že nelze zaslat panel o rozměrech 120x80x16cm například do zásilkovny. Stejně tak 45kg baterii.

Pokud si vyberete zboží, které je tzv. nadměrné, bude také přímo v košíku vypočítána cena dopravy. Pokud se bude jednat o produkty a balíčky např. do 30kg a 100cm, stálým dopravcem bude pravděpodobně GLS za jednotnou cenu.

Výjimkou může být doprava zdarma nad určitou peněžní hodnotu, pokud bude splňovat určité váhové podmínky.

Platba je v tomto případě také variabilní. V košíku se vám nabídne samozřejmě platba online kartou, převodem nebo dobírkou. Pozor opět na produkty za velmi vysoké ceny a nadrozměrných velikostech. U každého produktu se nabízí druh platby, který je momentálně možný uskutečnit. Pokud si budete chtít objednat zboží v hodnotě 50 000,-Kč, nelze učinit jinak než platbou převodem nebo online kartou. V takových to případech dobírka nebude zobrazena jako možnost platby. 

 

3. Nadrozměrné produkty

Paletovou přepravou TopTrans lze zasílat produkty mnohonásobně těžší i větší. Tato přeprava je třeba objednat, a proto se vždy se zákazníkem spojíme a domluvíme detaily zaslání produktů i jejich převzetí. O všem vždy informujeme emailem či telefonicky. Doprava je bezpečná a s produkty je zacházeno lépe. Cena je vždy individuálně vypočítána v košíku.


 4. Solární systém na míru

Pokud poptáváte nový solární systém na míru, neváhejte nám sdělit podrobné informace do emailu, chatu či telefonicky. Tady lze nalézt také  poptávkový formulář, který nám můžete vyplněný zaslat např. do emailu. Naši pracovníci Vám navrhnou produkty potřebné k sestavení vašeho systému nebo vám vyberou z katalogu již vyhovující solární systém.

 

5 Reklamace či rozbité zboží
 

Bohužel občas se skutečně stane nehoda a např. solární panel může kurýr přivézt poškozený či jinak znehodnocený. V tom případě prosím neváhejte a zašlete nám co nejrychleji fotografie produktu, nejlépe to lze vyřešit na místě s řidičem, který s vámi vyplní protokol a vše si také nafotí. Kontaktujte nás také telefonicky a celou situaci s vámi vyřešíme.

NajduZboží.cz